Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ufpso.edu.co/jspui/handle/123456789/3536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFernando Castro, Hugo
dc.contributor.authorVelásquez Pérez, Torcoroma
dc.contributor.authorSánchez Perilla, Alba
dc.date.accessioned2021-10-02T20:47:14Z
dc.date.available2021-10-02T20:47:14Z
dc.date.issued2018-12
dc.identifier.citationVelásquez Pérez Torcoroma, Sánchez Perilla Alba, and Castro Silva Hugo 2018 constructivismo y pedagogía transcompleja: un diálogo de saberes para la enseñanza innovadora en el campo de la ingeniería de sistemas (Ecoe ediciones: Colombia)en_US
dc.identifier.isbn978-958-771-694-8en_US
dc.identifier.issnISSN:en_US
dc.identifier.urihttp://repositorio.ufpso.edu.co/jspui/handle/123456789/3536
dc.description.sponsorshipUniversidad Francisco de Paula Santander Ocañaen_US
dc.description.tableofcontentsspa
dc.format.mimetypespa
dc.language.isospaen_US
dc.publisherECOE Edicionesen_US
dc.relationhttps://www.ecoeediciones.com/en_US
dc.relation.ispartofseriesGITYD;LIB03
dc.relation.uri
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/*
dc.titleConstructivismo y pedagogía transcompleja "un dialogo de saberes para la enseñanza innovadora en el campo de la ingeniería de sistemas"en_US
dc.typeLibroen_US
dc.title.translatedConstructivism and transcomplex pedagogy "a dialogue of knowledge for innovative teaching in the field of systems engineering"en_US
dc.subject.proposalspa
dc.subject.lembspa
dc.identifier.instnameinstname:Universidad Francisco de Paula Santander Ocañaspa
dc.identifier.reponamereponame:Repositorio Institucional UFPSO
dc.identifier.repourlrepourl:https://repositorio.ufpso.edu.cospa
dc.publisher.facultyFacultad ingenieríasen_US
dc.publisher.grantorUniversidad Francisco de Paula Santander Ocañaspa
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessspa
dc.rights.accessrightshttp://purl.org/coar/access_right/c_abf2
dc.rights.creativecommonsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia*
dc.rights.localspa
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_6501
dc.type.driverinfo:eu-repo/semantics/article
dc.type.localLibroen_US
dc.type.redcolArtículo de investigación http://purl.org/redcol/resource_type/ART Artículo de divulgación http://purl.org/redcol/resource_type/ARTDIVspa
dc.relation.referencesACM, AIS, AITP. (2002) Information Systems. Model Curriculum and Guidelines for Undergraduate Degree Programs in Information Systems. Recuperado de: http://www.acm-org/education/curricula.html.en_US
dc.relation.referencesACM, AIS, IEEE-CS. (2005). Computing Curricula. Overview Report. Draft. Recuperado de: http://www.acm-org/education/curricula.htmlen_US
dc.relation.referencesAcreditación. Normatividad. [Documento en línea]. Disponible: http:// http:// www.cna.gov.co/1741/article-186370.html [Consulta 2015, Mayo 2]en_US
dc.relation.referencesAmaya, Mayra E,. Luís Cuevas Rodríguez & Mauro García Pupo. (2007). Ontología para tipificar el desarrollo de los estudiantes en la disciplina técnicas de programación de computadoras. XXII Convención y Expo Internacional Informática 2007, At La Habana, Cuba.en_US
dc.relation.referencesAndrade, H. et. al. (2001). Pensamiento sistémico: Diversidad en Búsqueda de Unidad. Ediciones UIS. Bucaramanga, Colombia.en_US
dc.relation.referencesAndrade, Hugo, et al. (2001) Pensamiento sistémico: Diversidad en Búsqueda de Unidad. Ediciones UIS. Bucaramanga, Colombia.en_US
dc.type.hasversioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersion
Appears in Collections:Libros

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons